Пошуковий запит: (<.>A=Міхно О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Міхно О. Г. Міжнародний семінар "Неогеографія та метакартосеміотика 2013: знаковий світ Приазов’я" [Електронний ресурс] / О. Г. Міхно // Вісник геодезії та картографії. - 2013. - № 3. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgtk_2013_3_13
|
2. |
Міхно О. Г. Геоінформаційний аналіз тактичних властивостей місцевості [Електронний ресурс] / О. Г. Міхно, В. І. Хірх-Ялан // Вісник геодезії та картографії. - 2012. - № 5. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgtk_2012_5_11 Рассмотрен вопрос геоинформационного анализа тактических свойств местности с помощью цифровой топографической карты производства топографической службы Вооруженных сил Украины с целью выработки рекомендаций для поддержки принятия решений по рациональному размещению подразделений сухопутных войск в районах ответственности.
|
3. |
Міхно О. Г. Геоінформаційний аналіз місцевості в задачах прихованого пересування військ [Електронний ресурс] / О. Г. Міхно // Часопис картографії. - 2013. - Вип. 7. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ktvsh_2013_7_15
|
4. |
Міхно О. Г. Оперативне оцінювання прохідності місцевості поза шляхами [Електронний ресурс] / О. Г. Міхно, В. А. Рябов // Вісник геодезії та картографії. - 2011. - № 3. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgtk_2011_3_7 Предложен собственный подход к определению зон непроходимости на местности для военной автомобильной техники с помощью дистанционного метода с учетом ее тактико-технических характеристик и свойств почвенного покрова, изменяющихся под воздействием сезонно-метеорологических факторов.
|
5. |
Патракеєв І. М. Геоінформаційне забезпечення прийняття просторово-планувальних рішень при управлінні урбанізованими територіями в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / І. М. Патракеєв, О. Г. Міхно, Д. В. Шаульський // Вісник геодезії та картографії. - 2010. - № 6. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgtk_2010_6_10 Описан процесс принятия решений для размещения объектов транспортной инфраструктуры в условиях неопределенности. На примере размещения на территории Коминтерновского административного района города Харькова автозаправочной станции рассмотрена возможность использования математических методов и геоинформационных технологий в процессе управления земельными ресурсами. Одним из возможных путей решения указанной задачи предложено использовать методический аппарат теории нечетких множеств.
|
6. |
Бачурін В. І. Онкологічна патологія в умовах невідкладної урологічної допомоги [Електронний ресурс] / В. І. Бачурін, Г. В. Бачурін, А. В. Бачурін, Т. Ф. Криворотько, О. Ю. Міхно // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 5. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_5_3 В урологическую клинику в ургентном порядке госпитализированы 320 больных, из них 83 с выраженной макрогематурией (25,9 %), основанием для гематурии были такие заболевания: опухоль почек - 19 человек, опухоли мочевого пузыря - 32, рак предстательной железы отмечен у 32 мужчин. Рак мочевого пузыря чаще наблюдали у мужчин, чем у женщин, и в более молодом возрасте. Простатспецифический антиген не всегда был довольно высоким у больных раком простаты, поэтому при установлении диагноза рекомендовано использовать комплекс показателей, а не один какой-либо (специфический), хоть и признанный всеми урологами.
|
7. |
Бесулін В. І. Пробіотик і адаптаційна здатність перепелів в умовах інтенсивної технології [Електронний ресурс] / В. І. Бесулін, І. В. Меркулова, В. М. Гордієнко, П. І. Кузьменко, С. Г. Фоменко, Я. О. Кривицька, О. Л. Летінська, О. В. Міхно, А. В. Уманець, Н. О. Усата // Сучасне птахівництво. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sps_2012_4_10
|
8. |
Міхно О. П. Педагогічні статті Льва Толстого як джерело дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня [Електронний ресурс] / О. П. Міхно // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 481-486. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_98 Проаналізовано педагогічні статті Льва Толстого, що містять одні з найбільш ранніх спроб в історії вітчизняної педагогіки дослідити та описати психолого-педагогічні особливості школярів. Простежено індивідуальний підхід до учнів Яснополянської школи і виокремлено такі елементи характеристик, як образність, психологізм, увага до емоційних якостей вихованця. Доведено, що педагогічні статті Л. Толстого є релевантним джерелом історико-педагогічного дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня. Проанализированы педагогические статьи Льва Толстого, содержащие одни из самых ранних попыток в истории отечественной педагогики исследовать и описать психолого-педагогические особенности школьников. Прослежен индивидуальный подход к учащимся Яснополянской школы и выделены следующие элементы характеристик: образность, психологизм, внимание к эмоциональным качествам воспитанника. Доказано, что педагогические статьи Л. Толстого являются релевантным источником историко-педагогического исследования проблемы психолого-педагогической характеристики личности ученика.The pedagogical articles of Lev Tolstoy, containing some of the earliest attempts to explore the history of pedagogy are analyzed and the psychological and pedagogical features of schoolchildren is described. An individual approach to Yasnaya Polyana school students is traced and the following characteristics of the elements: imagery, psychology, attention to the emotional qualities of the pupil are identified. It is proved that the teaching of Lev Tolstoy articles are relevant sources of historical and pedagogical research problems of psychological and pedagogical characteristics of the individual student.
|
9. |
Міхно О. Г. Особливості шифрування геопросторових даних для передавання по відкритих каналах зв’язку [Електронний ресурс] / О. Г. Міхно, В. М Камінський // Гідрологія, гідрохімія і гідроекологія. - 2010. - Т. 4. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glghge_2010_4_20
|
10. |
Міхно О. Шкільний музей: ретроспектива і сьогодення [Електронний ресурс] / О. Міхно // Рідна школа. - 2013. - № 4-5. - С. 56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_4-5_13
|
11. |
Міхно О. Еволюція поглядів В. Сухомлинського щодо психолого-педагогічної характеристики учня [Електронний ресурс] / О. Міхно // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 228-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__58
|
12. |
Міхно О. П. Внесок Миколи Грунського у розроблення методики складання педагогічної характеристики (за матеріалами книги "Лекції з педагогіки", 1914) [Електронний ресурс] / О. П. Міхно // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 191-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_23
|
13. |
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс] / О. П. Міхно // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 2. - С. 1-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_2_3
|
14. |
Міхно О. Г. Методика визначення технологічної складності процесу векторизації картографічних матеріалів [Електронний ресурс] / О. Г. Міхно // Часопис картографії. - 2016. - Вип. 15(1). - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ktvsh_2016_15(1)__4
|
15. |
Міхно О. П. Протоколи психологічного семінару Павлиської школи як джерело дослідження поглядів Василя Сухомлинського на проблему виховання культури потреб учня [Електронний ресурс] / О. П. Міхно // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 26. - С. 283-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_26_48
|
16. |
Міхно О. Концепція метаболізму міського середовища [Електронний ресурс] / О. Міхно, І. Патракеєв // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2017_1_9
|
17. |
Міхно О. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як передумова реалізації індивідуального підходу у вітчизняній школі 1940–1980-х років: джерелознавчий аспект [Електронний ресурс] / О. Міхно // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 1. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_1_12 Висвітлено процес джерелознавчої евристики з проблеми психолого-педагогічної характеристики учня як підгрунтя індивідуального підходу у 1940 – 1980-х рр. Зазначені джерела систематизовано у три групи, що представляють послідовність наукового розроблення досліджуваної проблеми: вивчення учня, складання на основі здобутих даних психолого-педагогічної характеристики школяра, побудова індивідуального підходу до учня на базі цієї характеристики. Репрезентативність сформованої джерельної бази обгрунтовано на основі джерелознавчого аналізу і синтезу з урахуванням соціокультурного контексту.Освещен процесс источниковедческой эвристики по проблеме психолого-педагогической характеристики учащегося как основа индивидуального подхода в 1940 - 1980-х гг. Указанные источники систематизированы в три группы, представляющие последовательность научной разработки исследуемой проблемы: изучение ученика, составление на основе полученных данных психолого-педагогической характеристики школьника, построение индивидуального подхода к ученику на базе этой характеристики. Репрезентативность сложившейся источниковой базы раскрыта на основе источниковедческого анализа и синтеза с учетом социокультурного контекста.The process of source heuristics with psychological and educational problems of student characteristics as the basis of individual approach in the 1940-1980's. These sources systematized in three groups, representing the sequence of development of scientific research problem: studying student, compilation of findings from psychological and educational characteristics student, building individual approach to the student based on this performance.
|
18. |
Міхно О. П. Видавнича серія "Бібліофонд педагогічного музею" як спосіб популяризації книжкових музейних колекцій [Електронний ресурс] / О. П. Міхно // Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - 2016. - Вип. 5. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npdnpbc_2016_5_16
|
19. |
Міхно О. Педагогічний музей України інформує [Електронний ресурс] / О. Міхно // Рідна школа. - 2017. - № 11-12. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_11-12_14
|
20. |
Міхно О. Методика оцінювання якості міського середовища [Електронний ресурс] / О. Міхно, І. Патракеєв // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2018_2_8
|
| |